Prowadząc obiekt turystyczny nad morzem, trzeba liczyć się z ogromną konkurencją i dlatego warto pomyśleć o wyjątkowym marketingu, który wyróżni dany obiekt. Bez wątpienia skuteczną formą jest reklama świetlna, która w Trójmieście jest często wykorzystywana przez lokalnych przedsiębiorców. Największą zaletą profesjonalnych neonów jest wysoka odporność na czynniki atmosferyczne, duża widoczność szyldów i reklam również w nocy, a także są idealną dekoracją budynku. Należy podkreślić, że reklamy świetlne można zamontować zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz obiektu, a do tego neony są energooszczędne.

Więcej szczegółowych informacji na temat oferowanych form marketingowych (m.in. liter 3D, kasetonów, pylonów) można znaleźć na stronie producenta - tigled.pl, gdzie dostępne są także gotowe realizacje.

Copyright 2025 Geomarketingforum.pl - wszelkie prawa zastrzeżone